Rekrutacja na rok szkolny 2020/2021
Szanowni Państwo!
Przedstawiamy Państwu zasady naboru do Szkoły Polskiej przy Ambasadzie RP w Bratysławie. Rekrutacja uczniów do Szkoły rozpoczyna się 15 kwietnia i kończy się 31 lipca 2020 roku. Przyjmujemy uczniów zarówno do szkoły podstawowej, jak i liceum ogólnokształcącego. Ze względu na pandemię nabór odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną. Skany wszystkich potrzebnych dokumentów (załączniki nr 1 – 5) należy wysłać na adres: bratyslawa@orpeg.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Rekrutacja do klasy…”.
Zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą do Szkoły Polskiej mogą być przyjmowane:
- dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą,
- dzieci obywateli polskich stale zamieszkałych za granicą oraz dzieci osób niebędących obywatelami polskimi, jeżeli Szkoła posiada wolne miejsca oraz odpowiednie warunki kadrowe, organizacyjne i finansowe.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji, stosowny kwestionariusz zgłoszeniowy oraz inne załączniki, które należy złożyć w celu zapisania dziecka do szkoły, znajdą Państwo poniżej:
- Regulamin rekrutacji uczniów 2020
- Załącznik nr 1 – Kwestionariusz zgłoszeniowy
- Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3a i 3b
- Załącznik nr 4
- Załącznik nr 5
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy! W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.